lista

Hur bor du: villa i täby
Brukar du komma i tid: ja
Hur lång är du: 1,50 nånting
Kan du laga mat: haha lite
Vad jobbar du med/pluggar du: går i skolan
Vad har du på dig just nu: strumpbyxor & en röd tröja
Har du någon fobi: mot spindlar
Hade du en bra kväll igår: nej verkligen inte
Vilket är ditt senaste inköp: pizza och läsk
Din favoritdryck på morgonen: juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: från pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: nej det har jag inte
Vad hade du sönder senast: vet inte
Vem snackade du med senast: min syrra
Varm favoritdricka: te tror jag
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: eh
När gjorde du senast något riktigt dumt: ikväll
Saknar du någon just nu: ja malen<3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vet inte
Någon jag stör mig på: allt för många
Intressen: dans, kompisar, familj, djur
senaste person du kramade: linnea
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: typ pappa
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: jag tror det
Längtar du till din nästa födelsedag: yes
Har du rakat dina ben någon gång: ehm ja det har jag
Är du sugen på något nu: glögg
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: oftast inga
Använder du hudkräm: ja ibland
Attraheras du av män med skägg: haha nej
Micro-pop eller poppa själv: ?
Brukar du baka: inte så ofta
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: inte som det är just nu
Vilken låt lyssnade du senast på: if i were a boy
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: spindlar
Har du pengar på mobilen: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0